sobota, 17 marca 2012

Metody na pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie jest w tym momencie najbardziej dochodową formą promowania strony www w sieci dlatego sporo przedsiębiorstw decyduję na pozycjonowanie swoich stron. W zależności od tego jak duże pieniądze pragną na to poświęcić, mogą zlecić to korporacji pozycjonerskiej czy też pozycjonować witrynę www osobiście. Jeżeli chcą pozycjonować na własną rękę to istnieje kilka sposobów na zdobywanie cennych linków do strony www i podwyższenie jej pozycji dzięki temu.

Metody Pozycjonownia w Google

Najważniejsze metody na pozycjonowanie w google to:
  • dodawanie strony do katalogów
  • dodawanie artukułów do katalogów z artykułami
  • tworzenie kont na serwisach web 2.0
  • wymienianie się linkami
  • kupowanie odnośników
  • tworzenie stron zapleczowych
  • stosowanie systemów wymiany linków
  • tworzenie blogów web 2.0
  • komentowanie blogów
Za pośrednictwem tych metod zależnie od skali ich stosowania można zwiększyć pozycję własnej witryny w wyszukiwarkach i niejednokrotnie na mniej konkurencyjne frazy nie będzie potrzebne zatrudnienie zawodowego pozycjonera.

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pozycjonuję poprzez firmę https://dolp.pl gdyż sama się po prostu na tym nie znam. Dzięki nim widzę jak mój sklep internetowy faktycznie wzbija się dość wysoko w pozycjach Google. O to mi chodziło i pozycjonowanie po prostu lepiej zostawić fachowcom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Metod na pozycjonowanie jest na prawdę sporo i cieszę się, że opisałeś kilka z nich. na pewno dobrym sposobem na pozycjonowanie strony będzie także zatrudnienie doświadczonej agencji http://www.jaw.pl/2019/04/pozycjonowanie-samodzielnie-czy-z-pomoca-agencji/ , która przeprowadzi rzetelny audyt i dobierze najskuteczniejszą kampanię do Twojej strony

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie samo pozycjonowanie to proces rozłożony w czasie i ja go tak traktuję. Nawet jak czytałem w http://360interactive.pl/jak-sprawdzic-slowa-kluczowe-konkurencji/ to również wiem, że sprawdzenie słów kluczowych konkurencji jest po prostu ważne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat jeśli już mówimy o pozycjonowaniu stron to faktycznie z tego co mi wiadomo jest to popularna metoda promocji strony w internecie. Ogólnie o marketingu internetowym doskonale napisano w http://emeryturapomostowa.pl/krotki-przewodnik-po-najwazniejszych-formach-marketingu-internetowego/ i jak dla mnie jest to bardzo ciekawe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przede wszystkim staram się moją stronę pozycjonować w taki sposób, aby wyglądało to jak najbardziej naturalnie. Właśnie dlatego również jak czytałam na stronie https://www.zgred.pl/blog/programy-do-monitorowania-pozycji/ to bardzo ważne są programy do monitorowania pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem ogólnie pozycjonowanie stron internetowych jest bardzo ważne i jestem zdania, iż warto się tym tematem zainteresować. Osobiście o tym czytałem we wpisie https://reporterzy.info/3930,na-czym-polega-pozycjonowanie-stron-3-rzeczy-ktore-warto-wiedziec.html i jak najbardziej, uważam iż takie kwestie są ważne. Przede wszystkim, że teraz chyba każdy marzy aby być na pierwszych miejscach w wyszukiwarce internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem zdania, że w przypadku pozycjonowania bardzo ważna jest cierpliwość oraz wyczucie czasu. W takiej sytuacji również należy cały czas się dokształcać i przeglądać nowe artykuły. Jak dla mnie całkiem niedawno spodobał się bardzo ciekawy artykuł http://www.seo-reklama.pl/co-to-jest-pozycjonowanie-stron/ i jestem zdania, że warto wiedzieć czym w takiej sytuacji się pozycjonowanie zajmuje.

    OdpowiedzUsuń