sobota, 17 marca 2012

Pozycjocjonowanie długiego ogona

Pozycjonowanie długiego ogona jest to metoda pozycjonerska polegająca na pozycjonowaniu niesłychanie wielkiej liczby fraz kluczowych, zamiast skupienia się na kilku dających największą ilość unikalnych użytkowników. W taki sposób można prędko osiągnąć dużą liczbę odwiedzających na witrynie internetowej, zamiast powolnego wspinania się na wysokie miejsca wyszukiwarki internetowej na kilka słów kluczowych. Zależnie od wielkości strony internetowej oraz ilości słów kluczowych na jakich powinno się się skupić do pozycjonowania long tail wybiera się od kilkudziesięciu aż do nawet paru tysięcy słów kluczowych. Z reguły każde takie słowo daję w miesiącu od kilku do kilkuset odwiedzających, jednak w sumie mozna wytworzyć na stronie ruch wiele większy niż stosując tradycyjne seo. Taktyka ta zobowiązuje do niezwykle rozległej współpracy z pozycjonerem najlepiej było by ją zacząć w fazie przygotowywania strony internetowej.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy artykuł i na pewno takie pozycjonowanie może coś dać. jednak wydaje mi się, że aktualnie jest także era tego typu http://tearsofjoy.pl/social-media-marketing/ kampanii reklamowych w social media. Uważam, że warto isć w tę stronę jeśłi chce się uzyskać wymierne efekty

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście takie pozycjonowanie jest bardzo popularne przy sklepach internetowych. Ja również jestem zdania, że świetnie sprawdzają się niezbędne narzędzia SEO do tych czynności. Czytałam o nich na stronie https://medialnie.info/narzedzia-seo/ i jestem zdania, że jest to bardzo ważna wiedza.

    OdpowiedzUsuń